» پنل پیامک ویژه مراکز فرهنگی و هیئت های مذهبی

پنل پیامک ویژه مراکز فرهنگی و هیئت های مذهبی

پنل پیامک ویژه مراکز فرهنگی و هیئت های مذهبی جهت امر اطلاع رسانی به مراکز فرهنگی و هیئت های مذهبی و مداحان ، و مساجد پنل پیامک رایگان  با امکانات کامل اعطا خواهد شد.این امکانات شامل ارسال تکی، گروهی،ارسال زمانبندی، ارسال دوره ای،ارسال انبوه ، ارسال بر اساس پیش شماره، دفترچه تلفن، قابلیت ساختن گروه به تعداد دلخواه ، امکان شارژ آنلاین و دهها امکان دیگر بدون دریافت هزینه اولیه اعطا خواهد شد.

تخفیف ویژه بسته پیامکی فرهنگی :

مراکز فرهنگی با مکاتبه و معرفی مرکز خود  و نوع فعالیت  فرهنگی خود و ارسال دورنگار به شماره  ۰۱۱-۳۲۲۹۰۱۳۴   ، می توانند از تخفیف بسته فرهنگی استفاده نمایند.

*** : در طرح جدید برای مراکز فرهنگی، امکان تعرفه ثابـت بصورت رایــگان داده خواهد شد یعنی کلیه پیامکها تا یکسال با نرخ ارزانتر و ثابت ارائه خواهد شد.

برای دریافت طرح تعرفه ثابت بصورت رایگان:

۱- داخل سامانه مدارک شخصی خود را کامل نمایید

۲- فرم معرفی نامه را ازاینجادریافت کنید و پس از تکمیل و مهر و امضا، فرم را اسکن کرده و به آدرس: info@trez.ir ارسال نمایید

۳- با بخش پشتیبانی ۰۱۱-۳۲۲۹۰۱۳۴- ۰۱۱-۳۲۲۹۰۱۷۴ تماس حاصل نمایید

امکان استفاده از موبایل :

لازم به ذکر است که امکان استفاده از موبایل نیز برای کلیه سامانه ها فعال بوده و مسولین هیات ها می تواند در مراسمات و در لحظه دلخواه ،بدون اتصال به اینترنت و تنها از طریق گوشی همراه خود با زدن یک پیامک با فرمت دستوری خاص که در بخش راهنمای سامانه موجود می باشد ، اطلاع رسانی به اعضای هیئت را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

امکان ویژه مدیریتی :

همچنین به کلیه مسولین هیات مذهبی ، مسولین تشکل های دینی و مذهبی استانها و شهرستانها و نیز کانون مداحان در صورت مکاتبه، سامانه مدیریتی اعطا خواهد شد.

در صورت نیاز به سامانه مدیریتی رایگان با شماره های ۰۱۱-۳۲۲۹۰۱۳۴ و یا ۰۱۱-۳۲۲۹۰۱۷۴ در  تماس باشید.

امید است در راستای پیشبرد فرهنگ الهی گامی برداشته و افتخار خدمتگزاری داشته باشیم

نظرات خود را ثبت کنید

0 دیدگاه