» تماس با ما

کاربر گرامي :

در صورت داشتن هر گونه سوال و يا مشکل در استفاده از سامانه لطفا ابتدا به بخش سوالات متداول مراجعه نماييد. در صورتي که مشکلتان برطرف نشد ميتوانيد با استفاده از سيستم ارسال تيکت که براي کاربران سامانه طراحي شده است پرسش خود را مطرح نماييد. کارشناسان پشتيباني در اولين فرصت مشکلات شما را بررسي خواهند نمود. در صورتي که روش هاي بالا پاسخگوي نياز شما نميباشد مي توانيد با تلفن هاي  ثابت و يا شماره هاي موبايل زير تماس حاصل نماييد.

 

تلفن تماس با کارشناسان پشتيباني دفتر مرکزي (از شنبه تا چهارشنبه: ساعت پاسخگويي ۸ الي ۲۰ به جز ايام تعطيل) :

  • ۰۱۱-۳۲۲۹۰۱۳۴
  • ۰۱۱-۳۲۲۹۰۱۷۴
  • ۰۹۱۱-۶۶۶۵۶۰۱

 

تلفن تماس با کارشناسان پشتيباني دفتر مرکزي (پنجشنبه: ساعت پاسخگويي ۸ الي ۱۷) :

  • ۰۹۱۱-۶۶۶۵۶۰۱

 

تلفن تماس با کارشناسان پشتيباني دفتر مرکزي (جمعه: ساعت پاسخگويي ۱۰ الي ۱۴) :

  • ۰۹۱۱-۶۶۶۵۶۰۱

 

تلفن تماس با کارشناسان پشتيباني دفتر مرکزي (روزهاي تعطيل غير از جمعه: ساعت پاسخگويي ۹ الي ۱۷) :

  • ۰۹۱۱-۶۶۶۵۶۰۱

 

  1. لازم به ذکر مي باشد که تا ساعت ۲۱ همه روزه به درخواست پشتيباني (تيکت) پاسخ داده خواهد شد
  2. فيلترينگ پيام ها نيز تا ساعت ۲۲ توسط کارشناسان بررسي خواهد شد.

 

 

 

آدرس: مازندران – بابل – چهارراه شهدا – خيابان نواب صفوي – روبروي اشرفي ۱۶ – شرکت نرم افزاري ترز رايان

کدپستي : ۴۷۱۳۹۵۵۴۳۱

 

در صورت داشتن هر گونه سوال و يا مشکل در استفاده از سامانه پيامک مي توانيد با کارشناسان بخش پشتيباني پنا اس ام اس تیکا در تماس باشيد