» ارسال پیامک به شماره های مسدود

ارسال پیامک به شماره های مسدود
ارسال پیامک به شماره های مسدود روشی است برای ارسال پیامک به افرادی که خط خود را برای دریافت پیامک های تبلیغاتی مسدود کرده اند و تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند.

با توجه به افزایش پیامک هایی که به ازای دریافت آن مبلغی از اعتبار شارژ تلفن همراه کم می کردند،بسیار زیادی از افراد امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را برای خود مسدود کردند و با شماره اختصاصی های معمولی نمی توان برای این افراد پیامک ارسال کرد.

البته راهی برای ارسال پیامک برای این افراد وجود دارد و آن استفاده از شماره اختصاصی هایی است که خدماتی شده و قادر به ارسال پیامک به همه افراد می باشند.

پنل اس ام اس تیکا این امکان را برای همه کاربران خود فعال کرده است که در صورتی که قصد ارسال پیامک خدماتی و یا اطلاع رسانی دارد از شماره اشتراکی که قابلیت ارسال به شماره های را دارد را در اختیار همه کاربران خود قرار دهد. برای این کار ابتدا در سامانه پیامک بصورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و به قسمت ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت) مراجعه کنید و درخواست دریافت شماره اشتراکی با قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابراتی را ثبت کنید. لازم به ذکر است که این امکان کاملا رایگان برای همه فعال خواهد شد.

نکته : برای این کار شما نیاز به یک شماره اختصاص دارید

ورود به پنل پیامک رایگان اس ام اس

نظرات خود را ثبت کنید

0 دیدگاه